fredag 14 oktober 2011

Inköp av molds och lite annat från UK

DSC_0060 - Kopia

Jag har åter handlat lite prylar från UK…. Denna gång var det Clay Molds som hägrade men naturligtvis blev det lite andra saker också.  Företaget jag handlade från heter The Stamp Bug och här kan man prata om super snabb leverans! Jag fick sakerna på 4 dagar, vilket är rekord.

En av mina favorit stämpel märken är Paper Artsy så jag köpte två set den här gången.

DSC_0061 - Kopia

Lite senare än de flesta har jag börjat intressera mig för sprayfärger…. Den här gången tänkte jag testa Color Wash  istället för Glimmer Mist.

Siffror kan man bara inte få för många av och dessa tyckte jag var extra roliga eftersom där är lite större än vanligt.

DSC_0070 - Kopia

Här är Moldsen jag köpte, visst är de fina! Fimo lera har jag köpte från Panduro.

DSC_0075

Så här ser de ut när de är färdiga och fått ett lager Rub´n Buff i olika nyanser på sig.

Hoppas att ni alla får en toppen helg!

1 kommentar:

  1. Vilka läckra saker du köpt, gillar dem mycket. Kram kram

    SvaraRadera