lördag 3 december 2011

Inköp från Paper Artsy UK

DSC_0036

Underbara papper från Paper Artsy som man kan måla och spraya på.

DSC_0037

Tänkte testa om Cut´n Dry från Rangers är så bra som det sägs, brukar annars använda isär klippta Scotch Brite liknande svampar när jag det inte fungerar att måla med penslar eller mina fingrar ;-D.

De hade super rea på Crafty Notions sprayer så det fick bli två stycken såna också. Plattorna är till för när man embossar metall.

DSC_0035

En ny färg att testa, ska fungera även utomhus.

DSC_0039

Because I love those stamps!

DSC_0041

Fick överraskande nog dessa i present. Vem blir inte glad när man får en present?

I dag har jag och barnen bakat lussebullar, knäck och praliner. Nu är vi värda en ordentlig fika.

Ha en riktigt bra 2:a advent i morgon!

1 kommentar:

  1. Mumsiga bilder:) Har försökt lämna kommentarer hos dig under veckan men ej kunnat för att jag inte fått upp ngt val i rullisten nedan???? Men nu gick det:) Fantastiska adventskalendrar, dina barn måste vara riktigt glada. Här hemma har jag förhandlat med barnen om att vi ska ha adventspresenter istället, då blir det en liten större grej varje advent istället för 24 olika småsaker varje dag, Överraskande nog så köpte de det direkt:)
    Ha en fortsatt härlig helg.

    Kram Tesa

    SvaraRadera