tisdag 20 april 2010

Födelsedagskort

 DSC_0049-Redigera-1

Här kommer ett kort jag gjorde i går kväll till en arbetskollegas dotter. Hennes dotter har gjort illa foten ordentligt och jag fick i går veta att hon fyller 9 år på onsdag. Tjejen gillar pyssel och har alltid beundrat korten jag skickat till min kollega. Det är klart att tjejen nu måste få ett eget kort. Det är lite svårt med tjejer i den åldern eftersom de ofta gillar glitter och bling men det får absolut inte bli för gulligt. Jag gjorde därför ett mer vuxenkort och äntligen fick jag möjlighet att prova stämpling, maskning och färgläggning.

DSC_0050-Redigera-2

Några närbilder.

DSC_0051-Redigera-3 DSC_0052-Redigera-4

DSC_0054-Redigera-5

Ha en bra fortsättning på veckan.

3 kommentarer:

  1. Underbart fint. Visst är det kul med maskning? Perfekt sätt att få användning för alla mindre stämplar. Sköt om dig. Kram Tesa

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt igen. Visst är tekniken rolig och så får vi ju använda några av alla våra inhandlade stämplar.
    Jag skulle hört av mig tidigare men jag får inget ur händerna. Jag ska troligen vara på Papprika i morgon kväll och så ska jag vara där på fredag hela dagen. kan du då? Kram Katta

    SvaraRadera