lördag 25 juni 2011

Ett välkommen till världen kort

DSC_0001

Här är ett kort jag gjorde till min bästa kompis som snart blir förälder för första gången.

Jag gjorde det enkelt för mig genom att använda färdig punchade ark som jag placerade i lager på varandra för att ge lite 3-D effekt.

Staketet kommer från en Martha Stewart punch. Bakgrunden gjorde jag med hjälp av distressers och avrivna pappersark som jag succesivt flyttade nedåt för att skapa illusionen  av moln.

DSC_0002DSC_0004DSC_0007-Edit

Hoppas att ni alla hade en riktigt bra midsommar i går.

2 kommentarer:

  1. Vilket otroligt sött kort du gjort, tyckte mycket om det. Det är ibland bra att ta till något dekoration som gör att det går snabbare för på sommaren ska vi vara ute om det inte är dåligt väder förstås. Kramar Katarina

    SvaraRadera