lördag 26 december 2009

Jag önskar er alla en fortsatt bra julhelg!

Jag hade tänkt att skicka en god jul hälsning här på bloggen, men oj, vad tiden kan gå fort när man har barn och det snart är jul....... :-).



En liten tändsticksask som jag gjorde på julaftonskvällen samtidigt som mina barn provade sina nya leksaker och dataspel.

Jag är sååå glad över att vi och framför allt barnen fick uppleva en riktigt vit jul i år, vi har redan åkt pulka fler gånger än vad vi gjort de senaste två vintrarna tillsammans. Jag ville att asken skulle vara lite julig men ändå ge ett hopp om att det kommer liv i våra rabatter efter vintern. ;-).



En liten närbild på blommorna som fick några daggdroppar med glossy accent.



Baksidan har fått två grunge swirlar som är målade med svart akrylfärg och sedan sprayade med silverskimmer. På några ställen duttade jag dit små pärlor med liquid pearls och satte fast små strass stenar.



En lite fågel med crackle paint och distress stickers på magen.

Jag hoppas att ni alla får några stunder av ledighet nu under jul och nyårshelgerna.


2 kommentarer:

  1. God fortsättning på dig. Hoppas din julhelg varit bra. Dagarna har ju gått alldeles för snabbt. Underbar tändsticksask du gjort. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  2. *dregglar*
    Makalöst vacker!
    HAr du köpt dom på Skapa Hobby?

    SvaraRadera