tisdag 28 september 2010

En altrad after eight ask

 DSC_0015-Redigera-2

Jag verkar ha fått en släng av 70-tals nostalgi för här kommer en after eight ask till. Man behöver ju inte lägga den på päronen och stoppa in allt i ugnen utan den går alldeles utmärk att mums i sig precis som den är – tro mig jag han äta minst halv åt gången. :-) Nu är det så att jag håller på att genomföra en sockerfri 6 veckors period, vissa fysiska åkommor gör att jag MÅSTE göra detta nu.

Men vad gör jag på friden, göra jag kort, scrappar jag LO:s? Nej, jag gör chokladpraliner med min son och altrar alla chokladaskar jag kan komma på!!! Ett drag av självplågeri kan anas eller också är det bara enda sättet jag får förhålla mig till choklad nu på ett tag, dvs skapa med denna underbara produkt. Snyft…

Den här asken fick en kund av mig i dag, tyckte att de kunde behöva lite höstmys nu när jag vet att du jobbar så hårt.

DSC_0017-Redigera-3

Både det randiga pappret och det som sitter på kortsidorna kommer från Panduro, måttbandet är från 7 gypsies, blommorna kommer från Prima.

DSC_0020-1

DSC_0025-4

De mindre blommorna var från början vita med fick lite färg med Glimmer mist.

DSC_0027-Redigera-5

Lilla handtaget kommer från Tim Holtz.

I helgen ska jag till Karlstad på Scrapbookingmässa! Tyvärr kan jag inte vara med på själva träffen utan får nöja mig med att shoppa. Nästa år SKA jag vara med!

Ha det gott så länge!

3 kommentarer:

  1. Båda askarna är jätte snygga! ♥

    SvaraRadera
  2. jisses vilken snygg ask. Ja, äta en halv kartong är ett minne blott. Handla inte ihjäl dig på mässan nu på lördag, jag behöver inget från mässan men du får gärna visa upp dina inköp på bloggen. Ha det gott. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  3. Såå kul att träffa dig igen:) Sköt om dig!

    Kram Tesa

    SvaraRadera