måndag 11 oktober 2010

Torkade trattkantareller

 DSC_0043-Redigera-8

En väninna till mig som älskar att laga mat fick en burk torkade trattkantareller av mig. Underbart att kunna uppleva lite värmlands skog mitt i smäll kalla februari. :-) Jag dekorerade burken med papper från Creative Scraps och jag verkligen älskar de här retro bilderna med de passande texterna till.

DSC_0047-Redigera-9 DSC_0048-Redigera-10 DSC_0049-Redigera-13 DSC_0050-Redigera-12 DSC_0052-Redigera-11

DSC_0054-Redigera-7

Hoppas att ni hinner vara ute och njuta lite av det underbara höstvädret. Till skillnad mot många andra får jag alltid extra eneri på hösten, jag vill måla om, pynta, tända ljus, baka och ja, helt enkelt boa inför vintern. Det är väll någon forntida gen som ger sig till känna och får mig att förbereda mig inför det kalla bistra vintern. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar