lördag 26 februari 2011

Födelsedagskort och present

DSC_0003

I går var min son på födelsedagsdisco hos en tjej!! i klassen. Hon fick två crackle nagellack och två vanliga nagellack.

Jag vek en låda i papper som nagellacken står i och pyntade lådan och kortet så att de matchade varandra.

DSC_0018DSC_0019

DSC_0011

En prickig overlay ligger ovanpå hälsningsbladen för att göra kortet lite mer intressant.

DSC_0015

Ha en bra helg!

Nu längtar jag såå mycket efter våren, solen, snödroppar och kaffe på trappan!

3 kommentarer:

  1. Med den där presenten kommer han göra succe. Vilket underbart kort och presentinslagning. Du är bara bäst! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vilken bra ide, så himla mycket roligare att få paket som e snyggt inslagna!
    tack snälla för din award till mig och för de söta orden om mina alster, gjorde mig så otrloigt glad!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Jätteläckert presentset. Diggar de coola färgerna. Provade dotterns cracked effect lack för ett tag sen. Coolt:)
    Kommer du och shoppar ngt till helgen?
    Kram Tesa

    SvaraRadera