torsdag 3 februari 2011

Jul album 2010

DSC_0003

Här är ett julalbum jag gjorde för si så där två månder sedan… När bilderna från Fuji kommit så ska jag GENAST ta och sätta in dem.

Fodralet till albumet är gjort i skinn och har en söm runt om och på insidan är det på var sida en fick där man stoppar in första och sista sidan.

DSC_0004

DSC_0011

DSC_0005

På vänstra sidan sitter en liten ficka med en tag i och på den har jag skrivit vilka som firade julafton med oss 2010. På högra kommer en bild på oss alla samlade sitta….om jag nu mot förmodan lyckades få en bild på oss alla samlade…

DSC_0014

DSC_0012

Lite Crackle Accent fick tillföra lite vintage känsla.

DSC_0015

DSC_0006

Detta uppslag handlar om van min dotter önskade sig i julklapp och på tagen på vänstra sidan har jag skrivit heeela hennes långa önskelista.

DSC_0017

DSC_0018

DSC_0007

Här är min sons sidan och här finns även hans betydligt kortare önskelista. Varför är det alltid så att tjejer önskar sig miljoner och åter miljoner saker medan killarna knappt kan klämma fram en enda?

DSC_0022

DSC_0008

Det här uppslaget är lite av hyllning till den goda maten. På tagen har jag skrivit en del av den goda maten och godiset vi gjort iordning.

DSC_0027

DSC_0032

DSC_0009

En liten sammanfattning av julen. Naturligtvis ser jag framför mig att mina barn vill ha dessa album i framtiden och jag har därför skrivit texten till dem.

DSC_0033

DSC_0034

Jag lovar att inte skriva om något mer juligt innan nästa jul. Snart är det ju hög tid att börja med påsk korten.

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Vilket underbart julalbum, du är en mästare på dessa. Så mycket vackra detaljer på varje sida. Ha det bra. Många kramar Katarina

    SvaraRadera