fredag 26 augusti 2011

Födelsedagskort till min man

DSC_0006

Ett födelsedagskort till min snälla, underbara man som fyller år om några dagar. Som tur är vet jag att han INTE läser scrapbook bloggar….hur många män gör det?

I present kommer han att få hjälp med klädinköp av en stylist på Åhléns! Man betalar inget för servicen utan bara för kläderna, vilket är toppen. Varje gång vi ska på middag eller iväg någonstans så pratar han om att inte har några kläder, viken nästan är sant. Men en garderob som inte uppdaterats på 10 år är inte så spännande, så det här är både en rolig och välbehövlig present.

“Mannen-med paraply”-stämpeln är naturligtvis Tim Holtz men resten kommer från Creative Expressions.

DSC_0007

Textrutorna har jag skrivit och behandlat i Photoshop för att de ska få en sliten look.

DSC_0008

DSC_0009

Insidan fick bli plain med en hälsning från mig och barnen.

2 kommentarer:

  1. Vilken bra present till maken. Jag har tänkt att jag ska ta hjälp av en sådan jag med men jag behöver spara lite pengar först för de tar väl fram en massa saker som man vill ha. Läckert kort, du får till det så snyggt med många stämplar o andra dekorationer. Ha det så bra. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  2. Detta är så häftigt... jättesnyggt!!!
    Kanon trevlig idé med presenten också.
    Kramizar

    SvaraRadera