torsdag 17 november 2011

Inköp från Paper Artsy

DSC_0012

Allt i den här inlägget har jag köpt från PaperArtsy.

Kolla in dessa stämplar! Är de inte helt fantastiska, jag är så glad att jag har dem nu. Ler

DSC_0014

De två översta är ministämplar och den undre är en embossingplatta till metall. Jag är lite tveksam till hur detaljerna är gjorda men kanske blir det bättre när väl använder den.

DSC_0015

Här är några färger jag köpte. Jag har redan hunnit prova Viva färgerna och de är något helt annat än något annat jag använt. Färgen fungerar på alla typer av mtr ink glas och är lite mer som flytande oljefärg i konsistensen, det går ändå bra att tvätta ur penslar med vatten och tvål.

Även Craftynotions Buttercup har jag provat på ett projekt som jag kommer att visa senare. En intensiv gul/orange färg som är helt underbar.

DSC_0022

Var bara tvungen att visa Viva färgerna ordentligt. Visst är det vackra färger!

1 kommentar:

  1. Rena julafton med en massa underbra stämplar och färg. Det ska bli såå roligt att se vad du gör med dem. Ha det bra. Kramar Katarina

    SvaraRadera