fredag 11 november 2011

Födelsedagskort till min vän Åsa

 

DSC_0032_thumb1

En födelsedags tag till min kompis Åsa som i dag fyllt 41 år. Hon fick det här kortet och en ring från Attling. Åh, den var så snygg att jag ville behålla den själv, men det är väll så det ska kännas när man ger bort presenter… Blinkar

 

DSC_0033_thumb2

Bakgrunden är sprayad, stämplad, embossad. Även band och spets har fått sig en dusch av samma färger som bakgrunden. Kvinnan på bilden är en stämpel från Paper Artsy och bokstäverna är Tim Holtz Alpha Parts som jag inte var så nöjd med men de blev helt ok efter att man målat den med lite Alco Ink.

 

DSC_0034_thumb1

Nu har min lilla tjej börjat sitta och pyssla med mig på kvällarna och min son sitter vid samma bord och spelar Mine Craft. Det är helt underbart alla ha familjen samlad och ändå få göra det min gillar mest.

Ha en skön kväll med mycket kreativitet.

1 kommentar:

  1. Wow, vilket snyggt kort, fina färger, ja allt är fint. Vad mysigt när ni kan göra saker tillsammans du och barnen. Hoppas ni får en trevlig helg. Var rädda om er. Kram kram

    SvaraRadera