fredag 20 april 2012

Art Journal: Good Old Days

DSC_0011

Ett nytt uppslag i en av mina Art Journals böcker. Den här gången blev det blålila, blått, lite grått och svart som tilltalade mig.

DSC_0007

Rosorna är gjorda med mörklila crackle paint genom en mask (Panduro).

DSC_0015

Krackelering i bakgrunden.DSC_0009

 

DSC_0020

Här kommer snöblandat regn och det känns mer som höst än vår. Precis när man lagt undan alla barnens vinterkläder behöver de en tjockare jacka igen….Jag vet, ett I-landsproblem….vi behöver iaf inte frysa i det här landet.

Jag längtar så otroligt efter att grilla, göra fint i rabatterna, planera lite fina blommor i krukor och sätta ut lite kryddväxter ! Jag vill INTE ha mer snö.

Hoppas att ni får en bra helg med fint väder. Ler

1 kommentar:

  1. Superfin sida igen, urläcker. Jag är också så trött på dåligt väder, regn och gråmulna dagar vill jag inte ha. Nu är det dags att solen visar sig lite mer. Ha en fortsatt trevlig helg. Kramar Katarina

    SvaraRadera