torsdag 11 mars 2010

Inköp på scrapmässa

DSC_0003-1-Redigera-Redigera-1

De senaste dagarna har jag jobbat som en tok, jag har inte kommit inte kommit från jobbet för än kl 01.00 på nätterna…och nej, jag jobbar inte nattskift men så är det ibland när man har eget företag. Snyft! Nej, det är inte ett dugg synd om mig, jag älskar mitt jobb och trivs välldigt bra med det jag gör och med mina fantastiska arbetskollegor. Just nu blir det bara lite mindre tid över till annat som jag älskar, nämligen MINA BARN och mitt pysslande. I dag när jag kom hem blev det muffinsbak och en lång pratglad middag med barnen men till helgen hoppas jag få lite tid över för pyssel.

I helgen när jag var på scrapmässa i Karlstad gjorde jag en del inköp….minst sagt. Ja, som ni ser blev det en hel del, men det är så vansinnigt roligt att kunna gå runt bland 14 butiker samtidigt och välja det bästa från varje butik. Jag längtar såå efter att få sätta mig er och prova alla de nya sakerna.

The past few days I’ve been working like crazy and haven’t got home until after midnight. I run my own business and I really love my work, but since it’s so much to do at work, there’s so little time left for other things that I love, MY KIDS and my scrapbooking.

This is a pictures of the stuff that I bought at the scrap event in Karlstad last week end. I can’t wait until I get some time to try all the new products.

3 kommentarer:

  1. Men åhhh vilken hög av godsaker!!! Du skulle kunna få bli min "personal shopper" vilken dag som helst! Snart är det helg - blir skönt för oss båda tror jag! Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Högtryck denna vecka ser jag. Härliga saker du köpte på mässan. Igår var första gången jag packade upp mina inköp. Hade nästa glömt bort vissa saker. Har man handlat för mycket då;)))En till som längtar till helgen så jag får börja känna på sakerna. Kram Tesa

    SvaraRadera
  3. Åhh jädrans vad mycket fint du gjort människa!!!
    Jag ska kika in lite mer o gå igenom äldre inlägg. Men du är GRYM!!!!

    SvaraRadera