torsdag 6 oktober 2011

Rosa julkort igen…

DSC_0043

Här kommer ytterligare ett rosa julkort. Orsaken var egentligen att jag hade en bit kartong som jag ville prova att göra skrynklig decupage på, lite vintage stil.

DSC_0044

Silverstjärnorna i plast är från Heidi Swap (tror jag) och där har jag målat baksidan med Alco ink.

DSC_0047

Det vita man ser på skrynklorna är Rub´n Buff som jag strukit på för att framhäva skrynklorna ytterligare.

I dag har jag vabbat med min stackars son som hostar utan dess like. Förutom att läsa Illustrerad Vetenskap (hans favorit tidning) så har jag hunnit med en del pyssel.

Hoppas att ni och era barn lyckas hålla er ifrån förkylningar, de som går nu är inte att leka med.

1 kommentar:

  1. Vilket vackert och annorlunda julkort. Superfint. Bra läsval av din son, kul med ett intresse då han samtidigt lär sig en massa nytt när han läser. Ha en trevlig helg. Många kramar Katarina

    SvaraRadera