onsdag 10 februari 2010

Bokmärke / Bookmark

 Mina bloggbilder 002 - Kopia-1

Här är ett bokmärke jag gjort till min son. Eftersom han tränar Judo så tyckte jag att det här hänget passade bra till honom.

Papprena kommer från Rusty Pickles och texten är rub-ons från Teresa Collins.

This is a bookmark I made for my son. Since he practices judo I thought this charm would make him happy.

I used papers from Rusty Pickles and the text is rub-ons from Teresa Collins.

Mina bloggbilder 003 - Kopia-2

Här kan man se en närmare bild på Judo gubben. Jag hittade hänget i en tobakshandel…av alla ställen (håller man bara ögonen öppna kan man hitta saker som passar till scrapbooking nästan över allt). :-)

Here’s a close up on the judo guy. I found this charm in a tobacco store…of all places. (If you just keep your eyes open you can find scrapbooking stuff almost anywhere). :-)

Mina bloggbilder 004 - Kopia-3

Jag önskar er alla en riktigt bra dag!

I wish you all a really nice day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar