måndag 22 februari 2010

Rangers Distress Ink 2010!!!

Vintern 2010 024 - Kopia-Redigera-1

Jag förbeställde ALLA nya Distressers Ink färger som lanserades inför CHA 2010. Jag beställde dem från Art from the Heart i England eftersom de alltid är tidiga med nyheter. I fredags när jag kom från jobbet så låg de i brevlådan och väntade på mig!!! Jippieee! Det är sååå snygga färger.

I preordered ALL the new Distressers Ink 2010. I ordered them from Art from the Heart in England since they  are always first with new products. When I came home from my work this Friday, they were waiting for me in the mailbox!!! Yihaa! The colors are sooo gorgeous.

Vintern 2010 028 - Kopia-Redigera-2

Här är en bild på hur de ser ut när de kommer på pappret. Jag vet att det är en riktigt usel bild men färg återgivningen är faktiskt riktigt bra så jag ville ändå visa den.

Jag har redan några favoriter. Tumbled glass som jag saknat när man ska göra isiga vinter alster, Chipped Sapphire som är “ren" blå – åt det marina hållet, Barn Door – som jag har längtat efter en riktigt röd färg, Stormy Sky – lite mer färg än gamla Weathered Wood, Pumice Stone – som jag tror kommer att komplettera många färger. Jag älskar alla färgerna!

Here’s a pictures of what they looks like on paper. I know this is a crappy picture, but the color reproduction is actually really good so I wanted to show you this anyway.

I already have some favorites. Tumbled Glass which I missed when I make icy work, Chipped Sapphire which is “clean” blue – think navy, Barn Door – I longed for a real red color, Stormy Sky – a little more color than old Weathered Wood, Pumice Stone – which I think is going to complement many colors. I love ALL the colors!

2 kommentarer:

  1. Underbart....vill ha alla. Har verkligen saknat en bra röd färg. Ha det gott. Kram Tesa

    SvaraRadera
  2. Jag trodde först att jag hade kommit fel;) Det blev jättesnyggt. Vad avis jag är. Vill ha alla med. Ha en bra vecka. Kram K

    SvaraRadera