torsdag 29 september 2011

Rosa romantiskt julkort

DSC_0024

Varför kan julkort inte vara rosa?? Klart de kan vara rosa! Min syster gillar den lite mer romantiska stilen så det här tänkte jag att hon skulle få. Kanske ska vänta lite med att skicka det bara. Blinkar

DSC_0026

Lite bling fick pryda nederkanten.

Nu har hösten kommit och faktum är att det är min favorit årstid. Man slipper ha på sig små kjolar och toppar och bada och vara ute heeela tiden. Nej, istället kan man ha mysiga tjocka koftor, snygga byxor och kappor och dessutom är det helt ok att vara inne och pynta hemmet, tända ljus och pyssla.

Det finns bara två nackdelar med hösten. Den första är att den är ett tydligt tecken på att vintern är på väg (kan vara mysigt det också, men de senaste vintrarna…usch). Den andra nackdelen är alla förkylningar som skoningslöst härjar bland alla.

Min dotter har haft hosta i snart tre veckor och nu har min son blivit sjuk så i morgon blir det till att vabba. Lyckligtvis är det inte panik på jobbet så jag ska ta tillvara den här dagen och verkligen rå om min son, inte ofta det är bara han och jag. Ler

2 kommentarer:

  1. Underbart kort. Blir det någon tripp till Karlstad?
    Ha en skön helg, det ska jag ha. Längtar som en dåre tills imorgon och träffen drar igång.
    Kram Tesa

    SvaraRadera