tisdag 27 september 2011

Scrap inköp från UK

DSC_0007

Det här köpte jag från  Thatscrafty i England för någon vecka sedan. Jag har länge velat ha fler StazOn färger och jag har också gått och drömt om embossingplattor från Ten Seconds studio. Nu har jag dem!!! Tjoho!

DSC_0009

DSC_0013

Det här är mina nya Glimmer Mists man ser längst ner på bilden. Köpte också Cosmic Shimmer som är en sorts metallic vattenfärg, älskar dem.DSC_0014

Några nya stämplar blev det också.

Jag kan verkligen rekommendera att handla från England, det är rimliga fraktkostnader, det tar ca 1 vecka för paketet att komma fram och man behöver inte oroa sig över att man får betala skatt i efterhand som det är om man handlar från USA. Utbudet är enormt jämfört med Sverige.

2 kommentarer:

  1. Men så här får du ju inte göra;) Vill också ha!!! Måste nog kolla in detta trots att jag är lite dålig på att handla utomlands. Kanske får damma av mitt gamla paypal-konto som aldrig är använt:)
    Kram Tesa

    SvaraRadera
  2. Wow, vad mycket roliga saker du köpt. Jag själv har aldrig köpt ngt utomlands. Ha det gott. Kram kram

    SvaraRadera