lördag 24 september 2011

Rub´n buff från UK

 

DSC_0028

Äntligen har min Rub´n Buff kommit med posten. Jag köpte dem på Ebay från “Monochrome_crafts”.

Snabb respons via mail, skickar med rimlig enhetsfrakt, tog aningen lång tid att få paketet efter betalning skett (10 dagar).

Rub´n Buff är en sorts oljefärg som man lägger på med en pensel eller med fingret. Färgen är ganska torr så det är lätt att ge projekt en antigue look med hjälp av den här färgen. Tidigare har jag använt torra penslar och försökt lägga på färgen tunt, med den här färgen får man lätt till det med bara fingret.

Jag håller på med ett projekt som jag kommer att visa senare.

1 kommentar:

  1. Det ska bli roligt att se vad du skapar med dessa roliga färger som du hittat. Ha en fortsatt härlig helg. Kramar Katarina

    SvaraRadera